Irlandesos indignats per les mans de França

Tal com explicàvem en aquest article, fa dies la selecció irlandesa de futbol va quedar eliminada del mundial després de perdre un partit contra la selecció francesa, en què es va produir un esdeveniment força polèmic, unes mans no assenyalades per l’àrbitre.

Fa uns dies em trobava coincidentment a Irlanda. Mentre m’arribava a Dublin des de l’aeroport, parlava amb el taxista. De seguida em va fer veure que estava molt indignat perquè haguessin eliminat la selecció irlandesa de futbol del mundial. Que allò era terrible i un escàndol i que no es podia permetre sota cap concepte.

Després em va fer saber que el seu equip és el Manchester United. Que té la seva gràcia perquè es tracta d’un equip anglès. També em va dir que va veure el gol de’n Messi contra el Dinamo de Kiev.

Evidentment no és representatiu que un taxista estigui indignat, però si em sembla sorprenent i destacable que després de tants dies que s’hagi produït l’eliminació de la selecció irlandesa del mundial, encara en parlin amb aquesta indignació.

1 Response to “Irlandesos indignats per les mans de França”



  1. 1 Una setmana de mundial « Fumbol Retroenllaç en 24 Juny 2010 a les 15:57

Deixa un comentari

Subscriu-te per rebre notificacions d'entrades noves per correu electrònic.

Join 3 other followers


